• 30 de modalitati de a pierde 100 de calorii

    Stiati ca daca pierdeti 100 de calorii in fiecare zi, greutatea dvs. se va reduce cu 10 kilograme intr-un an? Modificari minore ale obiceiurile dvs. zilnice, pot face diferenta.
    Uneori este mai usor sa faceti pasi mici, in loc sa incercati sa faceti multe schimbari, deodata. Daca la modalitatile prin care puteti pierde 100 de calorii, mai adaugati si exercitii fizice prin care sa pierdeti acelasi numar de calorii, numarul de kilograme pierdute va fi si mai

    - consumati unt cu un continut scazut de grasimi; optati pentru varianta dietetica
    - inlocuiti o lingura de ulei cu 2 linguri din supa de pui, atunci cand prajiti alimente sau faceti sosuri
    - alegeti o chifla mai mica in detrimentul uneia de marimi normale
    - mancati fructe proaspete si iaurt degresat in loc de clatite sau briose, la micul dejun
    - adaugati salsa la chipsuri
    - si mai bine ar fi sa consumati legume in loc de chipsuri
    - alegeti iaurtul degresat, fara grasimi, sau branza de vaci in loc de smantana sau maioneza
    - folositi iaurt degresat in loc de smantana cand serviti cartofi copti
    - folositi mustar in loc de maioneza pentru sandwich-uri
    - inlocuiti baconul de porc cu cel de curcan
    - inlocuiti fructele uscate sau sucurile din fructe cu fructe proaspete
    - preferati pizza cu blat subtire fata de cea cu blat pufos
    - puneti in cafea lapte degresat in loc de frisca sau lapte pentru cafea
    - ornati inghetata cu sorbet
    - consumati popcorn cu un continut scazut de grasime, decat popcorn cu caramel
    - mancati un sandwich care sa contina felii de paine integrala de grau si nu o bagheta obisnuita sau chifla
    - preparati salata cu ulei si otet in loc de sosuri speciale din comert. Fiti generos cu otetul si puneti doar cateva picaturi de ulei
    - este recomandabil sa mancati mai degraba o supa sau o salata in loc de o portie de cartofi prajiti
    - in loc de aperitiv, serviti o supa de legume
    - evitati supele cu smantana. Le puteti inlocui cu cele de legume.
    - alegeti sosul de rosii peste paste, in defavoarea sosului cu smantana
    - selectati un aperitiv ca fel principal de masa
    - preparati orezul prin fierbere sau abur, si nu prin prajire
    - inlocuiti sucul de fructe cu apa
    - nu amestecati salata cu sosul acesteia: puneti-le separat in farfurie si folositi doar cat este cazul
    - beti bere light (fara alcool) sau vin diluat cu apa, in defavoarea bauturilor alcoolice
    - folositi sprayul pentru gatit in loc de unt atunci cand faceti un sandwich cu branza la cuptor
    - scoateti branza din sandwichuri si hamburgeri, inainte sa le serviti.

    Iata si un tabel ce arata cate calorii consumam cand facem o anumita activitate fizica.



    sursa sfatulmedicului.ro
  • 0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu

    Ti-a placut acest articol? Lasa un comentariu.

    GET A FREE QUOTE NOW

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

    About

    Popular Posts

    Facebook

    Video

    News

    Post Top Ad

    Responsive Ads Here

    Post Bottom Ad

    Responsive Ads Here

    Author Details

    Templatesyard is a blogger resources site is a provider of high quality blogger template with premium looking layout and robust design. The main mission of templatesyard is to provide the best quality blogger templates which are professionally designed and perfectlly seo optimized to deliver best result for your blog.

    Sports Section

    Anatomie

    Comments

    recentcomments

    Breaking

    Featured Posts

    Recent Posts

    Recent in Sports

    Header Ads

    Fashion

    News

    Food

    Sports

    Technology

    Technology

    Featured

    Videos

    Tags

    Video (27)

    Tags

    Video (27)

    Sponsor

    AD BANNER

    Recent News

    Famous Posts

    Punctii

    Pages

    Connect With us

    Over 600,000+ Readers Get fresh content from FastBlog

    Comments

    SEDIUL NOSTRU

    Bld. Nicolina, bl. 909, nr. 9, parter
    vis-a-vis de biserica catolica

    EMAIL

    contact-support@mail.com
    another@mail.com

    TELEPHONE

    +201 478 9800
    +501 478 9800

    MOBILE

    0177 7536213 44,
    017 775362 13